svar på :

hej jag undrar om du skulle kunna berätta lite om dig själv :)



sv : Javisst ! :) Jag är en tjej på 14 år som verkligen ÄLSKAR 3 personer.. Den ena som ni kanske förstått är då Greyson Chance. Och sedan Cody Simpson samt Justin Bieber! Så jag är en äkta Belieber, Greysonator och Simpsonizer ! :) Anledningen till att jag inte skriver om JB eller Cody är för att det finns redan bra bloggar om dom! Men jag har aldrig riktigt hittat någon bra blogg om Greyson, så då bestämde jag mig för att skapa en egen !





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, vad bra! Men du får nog skicka igen. Jag har inte fått något mejl. Kram Linda.

2011-05-06 @ 16:31:13
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS